שאלה מקצועית בנוגע לביטוח לאומי
שאלה מקצועית – ביטוח לאומי :
מבוטחת קיבלה מכתב על חודשי דיווח חסרים 2/17 + 12/17
למבוטחת קיימים תלושי שכר בחודשים האלה
התלושים הוצאו על ברוטו הפרשים ועל מענק חד פעמי
ומרכיבי שכר אלו נוכו ניכויי חובה לב”ל ומס בריאות
המוסד טוען שהיות והתלושים הם הפרשים עבור חודשים קודמים הם לא נחשבים תלושי שכר לצורך תקופת דיווח ובחודשים אלה בעיניהם היא מוגדרת כלא עובדת
טענתי – כל עוד יצא תלוש ונוכו ממנו דמי ביטוח הרי שהתלוש מהווה דיווח שכר לכל דבר ועניין
(הערה: טרם בדקתי האם ב-106 נרשמה * בחודשים אלה)
מי צודק בעניין? אשמח לעזרתכם/ן
שתף