שאלה לגבי תיאום מס ואבטלה
שאלה לגבי תיאום מס ואבטלה.
בחודש ינואר השנה חתמתי אבטלה, והחודש התחלתי עבודה חדשה.
כדי לסבך את העניין, יש שביתה כבר מעל חודש בלשכת התעסוקה, והם לא העבירו לביטוח לאומי את המידע שהתחלתי לעבוד, מה שאומר שביטוח לאומי ממשיך לשלם לי אוטומטית דמי אבטלה החודש, שאקבל במקביל למשכורת פברואר מהעבודה. כמובן שברגע שתסתיים השביתה אחזיר את הסכום המיותר, אבל מה אני צריכה לעשות במצב הזה?
האם לבצע תיאום מס? על חודש ינואר בלבד? או להכליל גם את המשכורת של פברואר?
מבולבלת לגמרי..
שתף