הסבר קצר על איך להפקיד לפנסיה
היי
פתחתי עוסק פטור בחודש אפריל, סהכ ההכנסות ממנו היו כ10,000 ש”ח.
אני עומד בקטגוריית עצמאי שאינו עונה להגדרה כך שפטור מדי ביטוח לאומי וכן ממע”מ.
אני מתכנן לסגור אותו בקרוב, הבנתי שאני צריך לעשות שני דברים לפני כן.
1. להגיש דו”ח שנתי למס הכנסה
2. להפקיד אחוז מסך ההכנסות לפנסיה, חושב ש5-6%.
אשמח להסבר קצר על איך להפקיד לפנסיה (כשכיר הפקידו לי בפנסיה של הראל, פשוט להתקשר ולבקש להפקיד מטעם העסק העצמאי?)
לגבי הדוח השנתי אשמח להסבר על איך מתנהל והאם אפשר לעשות זאת באופן מכוון.
תודה רבה.
שתף